torsdag, april 14, 2005

Inga aparta tidskrifter på Östenssons

Var på Östenssons (lokal kedja som konkurrerat ut ICA helt i Vadstena, finns också i Motala och Borensberg) i Vadstena och handlade med familjen idag. Stannade framför tidskriftshyllan och hittade inget för mig. Här fanns livsstilsmagasin, en massa bilmagasin, porr, hus- och trädgårdstidskrifter, fotografering, katter och en hel del om konsumtion av produkter. Men ingen om det jag är intresserad av: politik, litteratur och musik, ingen jag ens övervägde att köpa.

Jag vet inte om det är jag som är totalt apart eller om vi har att göra med ett marknadsmisslyckande. Förmodligen jag som är apart....

3 Comments:

Blogger Tony said...

Väldigt trevligt att läsa din blog. Mycket tillfredsställande komplement för den som inte hittat något i tidskriftshyllan i närbutiken.

8:26 fm  
Blogger Peter Björkman said...

Roligt du läser bloggen. När lanserar du din officiellt?

3:37 em  
Anonymous Anonym said...

This is very interesting site... organizational leadership distance learning masters degree Tapering off lexapro us student car insurance blow off valve for a saab Virginia golf management schools pain relief http://www.laser-radar-detectors.info/low_carb_dieting_diet_pill.html Pathophysiology allergic rash Exercises shoes importance

2:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home